מדיניות החזרות
מדיניות החזרות וביטולים ברשת איטל אופטיק
- החזרת/החלפה מוצר תתאפשר בתוך 14 יום מקבלת המוצר , במידה ולא נעשה בו שימוש ולא בוצעו התאמות אישיות , בהצגת חשבונית בלבד.
- במקרה של פגם במוצר , ניתן לבטל עסקה רק במידה ולא נעשה שימוש במוצר. ההחלטה בדבר פגם נתונה לשיקול דעתו המקצועית של אופטומטריסט/ית מטעם איטל אופטיק ו/או מנהל/ת הסניף.
- לא ניתן להחזיר מוצרים באריזה הרמטית אשר נפתחו. פגם באריזה לא יחשב פגם במוצר.
- לא ניתן להחזיר משקפיים , משקפי שמש או עדשות מגע בהזמנה אישית , בהתאם לחוק הגנת הצרכן: "טובין שיוצרו במיוחד לפי הזמנת הצרכן (משקפי ראייה שהותאמו ללקוח , משקפי שמש אופטיות ועדשות מגע)".
- ביטול עסקה בכרטיס אשראי ינתן בקיזוז דמי ביטול בסך 5% מגובה העסקה ועד מקסימום של 100 ש"ח , בהתאם לחוק הגנת הצרכן.
- רשת איטל אופטיק אינה מעניקה אחריות על שבר במסגרת משקפי ראייה ו/או שמש.
- רשת איטל אופטיק אינה לוקחת אחריות על נזק שיגרם למסגרת ישנה , או לחילופין למסגרת אשר לא נרכשה אצלנו. לא תנתן אחריות לנזק שעלול להגרם למסגרת ו/או לעדשות , במהלך תהליך ההרכבה.
- לא תנתן אחריות על תיקון משקפיים ישנים של הלקוח.
- החזר כספי בגין ביטול עסקה יעשה באותו האופן בו בוצע התשלום.
- אין כפל מבצעים והנחות.
- מוצר שנרכש במסגרת מבצע יזוכה (במידה ונמצא זכאי בהתאם למדיניות איטל אופטיק) , בהתאם לעלות המוצר ביום המבצע.
- ט.ל.ח